CHODZEŃ Warszawa - Jakoś od pomysłu do klienta | Toyota

Od pomysłu do klienta

Jakość na każdym etapie
Nasze zasady związane z całym cyklem produkcyjnym – od projektowania, rozwoju i produkcji aż do użytkowania przez klienta – sprawiają, że nasze pojazdy charakteryzują się najwyższą jakością, trwałością i wydajnością.
  • Jakość projektowania


    Dbanie o najwyższą jakość naszych pojazdów rozpoczyna się już na etapie wstępnego projektowania. Etap opracowywania nowego produktu lub komponentu jest kluczowym momentem na zidentyfikowanie i rozwiązanie wszelkich problemów. Podjęcie działań na wczesnym etapie może zapobiec poważniejszym i trudniejszym do zaradzenia problemom pojawiającym się bliżej etapu produkcji.

  • Rygorystyczne testy


    Chcąc sprawdzić, jak nasze pojazdy będą się zachowywać w rękach naszych klientów, przeprowadzamy dokładne badania i testy, i to zarówno w laboratoriach, jak i na prawdziwych drogach. Każdy nowy model poddawany jest rygorystycznym testom przy użyciu modelowania komputerowego, badań laboratoryjnych, a także ma za sobą tysiące kilometrów jazdy w skrajnych warunkach. Zebrane dane są następnie szczegółowo analizowane, by stworzyć jak najlepszy produkt.

  • 40 razy wokół ziemi

    Testy w warunkach rzeczywistych obejmujące tysiące kilometrów jazdy po drogach publicznych

  • > różnica 100°C

    Testy w skrajnych warunkach 

  • 100% potwierdzenie

    Wszystkie zebrane dane są szczegółowo analizowane w celu zapewnienia doskonałej wydajności

Europejski test trwałości

Europejski test trwałości to rygorystyczna ocena tego, jak nasze nowe modele radzą sobie w różnym klimacie i na różnych nawierzchniach. Każdy nowy pojazd przejedzie ponad 100 000 km, włączając w to próby w północnej Szwecji, jazdę po wyboistych drogach w Rumunii i płynną, szybką jazdę po autostradach w Niemczech. Zebrane w ten sposób dane zostaną następnie poddane analizie w celu wykrycia wszelkich problemów i wprowadzenia ulepszeń lub korekt, zanim pojazd wejdzie na rynek.

  • Jakość rozwoju


    Podjęcie odpowiednich działań na wczesnym etapie opracowywania nowego produktu pozwala uniknąć poważnych i trudnych do rozwiązania problemom, które mogą się pojawić podczas montażu. Jako PROAKTYWNĄ technikę prewencyjną stosujemy metodykę określaną jako „Przegląd projektu w oparciu o tryb awarii” (DRBFM). Projektanci skupiają się na obszarach zmian, wymieniają wszelkie potencjalne obszary problematyczne i wykorzystują wiedzę zdobytą w poprzednich projektach. Następnie proponują rozwiązania projektowe, które są oceniane przez ekspertów i specjalistów. Nasi młodzi inżynierowie otrzymują specjalistyczne szkolenie w DRBFM, aby rozwijać swoje umiejętności techniczne i móc sprostać przyszłym wyzwaniom.

  • 48 h na rozwiązanie problemu

    Na rozwiązanie zgłoszonych przez dilera problemów związanych z bezpieczeństwem mamy maksymalnie 48 h.

  • 100% przeanalizowanych raportów

    Analizie podlega 100% raportów pozyskanych od naszych klientów na rynkach.

  • 100% zadowolonych klientów

    Pełne zadowolenie klientów na każdym etapie, uwzględniające jakość produktu, sprzedaży i usług.

  • Jakość w przypadku każdego pojazdu

    Inwestujemy w ludzi, szkolenia i doskonalenie metod pracy, aby każdy produkowany przez nas pojazd był jak najwyższej jakości. Spełniamy wszelkie wyznaczone przez nas standardy, a nawet staramy się robić jeszcze więcej. Każdy na linii produkcyjnej odpowiada za zapewnienie jakości na każdym etapie. Takie osobiste zaangażowanie w pracę kończy się kontrolą jakości przeprowadzaną przed opuszczeniem przez pojazd fabryki.

  • Wykwalifikowani pracownicy

    Zapewniamy kompleksowe szkolenie dla wszystkich naszych pracowników. Są to zarówno staże dla młodych ludzi, jak i regularne szkolenia stałych pracowników. Doświadczenie i wiedza są dzielone między pokoleniami, co wzmacnia zaangażowanie w zapewnianie jakości. Pracownicy przeprowadzający tysiące kontroli, na które tak nalegamy, są dumni z tego, co robią, i chcą mieć pewność, że każdy klient będzie zachwycony bezpieczeństwem i jakością swojego pojazdu.

  • Doskonalenie poprzez słuchanie

    Nasze zaangażowanie w jakość nie kończy się w momencie przekazania pojazdu klientowi. Poprzez wycofywanie pojazdów oraz nasze kampanie dotyczące obsługi klienta i satysfakcji, zapewniamy rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów związanych z jakością. Zawsze słuchamy tego, co mają nam do powiedzenia nasi klienci. Ich opinie i doświadczenia wykorzystujemy, wprowadzając ulepszenia. Informacje zwrotne i dane są zbierane od naszych dilerów i dostawców. Uważnie monitorujemy również opinie klientów gromadzone przez osoby trzecie, takie jak gazety, czasopisma i publikacje on-line.