CHODZEŃ Warszawa - Toyota Century w wersji kabriolet | Wersja specjalna

Toyota Century w wersji kabriolet

Specjalna wersja ultraluksusowego modelu

Z myślą o zawodach sumo, które zostaną rozegrane 28 stycznia w hali Ryogoku Kokugikan w Tokio, Toyota przygotowała specjalną wersję swojego ultraluksusowego modelu Century. Pojazd ten będzie służyć do przewożenia zwycięskich zawodników po wydarzeniu. A wszystko to zgodnie z koncepcją full-order, która umożliwia stworzenie auta zgodnie z życzeniem klienta.

We wrześniu minionego roku Toyota zaprezentowała model Century w zupełnie nowej odsłonie. Samochód zyskał nadwozie typu SUV, by jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom klientów, oczekujących najwyższej wygody w drugim rzędzie siedzeń. Pojazd wyposażono w napęd hybrydowy z silnikiem V6 o mocy 412 KM mocy, która przekazywana jest na wszystkie na cztery koła przy pomocy systemu E-FOUR Advanced.

Ostatnio na bazie tego modelu zbudowano specjalny kabriolet dla Japońskiego Związku Sumo (JSA). Posłuży on m.in. do triumfalnych przewozów zwycięskich zawodników po turnieju, który odbędzie się 28 stycznia w tokijskiej hali sportowej Ryogoku Kokugikan. W przekazaniu auta wziął udział Akio Toyoda, prezes Zarządu i dyrektor reprezentatywny Toyota Motor Corporation.
Specjalna wersja Toyoty Century została stworzona z myślą o jak najwyższym komforcie i bezpieczeństwie. Zamiast tylnych foteli przygotowano przestrzeń dla dwóch osób, z której zawodnicy sumo będą mogli pozdrawiać kibiców. Auto jest w kolorze białym i ma jasną tapicerkę.
Pojazd dla JSA stworzono zgodnie z koncepcją full-order. To nowy rodzaj usługi oferowany japońskim klientom modelu Century, którzy chcą stworzyć jedyny w swoim rodzaju egzemplarz, także ze zmodyfikowanym nadwoziem np. kabriolet. Realizacją ich zamówienia zajmie się Century Meister lub główny mechanik z salonu Toyoty. Koszt konwersji oraz czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie. Przygotowanie Century w wersji bez dachu zajmuje około roku.
Na polskim rynku model Century nie jest dostępny.