W minionym roku Toyota sprzedała w Polsce 76 528 samochodów z napędem hybrydowym. Pojazdy te stanowiły 82% sprzedaży marki. Łącznie w ciągu 21 lat obecności hybryd na naszym rynku Polacy kupili już 352 190 takich pojazdów. Modelem, który cieszył się największą popularnością, była Corolla – w ciągu 12 miesięcy 2024 roku sprzedano 22 386 egz. tego auta.
W 2004 roku Toyota wprowadziła na polski rynek Priusa drugiej generacji – pierwszy model z napędem hybrydowym. Od tego czasu marka sprzedała w Polsce łącznie 352 190 hybryd. Napęd hybrydowy jest obecnie najbardziej oczywistym wyborem dla klientów. W 2024 roku sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce osiągnęła rekordową liczbę 76 528 egz. (+4,7%), a udział tego napędu w całkowitej sprzedaży wzrósł do 82%.
Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Central Europe, podsumowując ubiegłoroczne wyniki, podkreślił:
„Hybrydy są dominującą technologią napędową naszej marki. Oszczędność, trwałość i niezawodność to ich największe atuty. W czwartej i piątej generacji dołączyła jeszcze dynamika i przyjemność z prowadzenia tych aut. W naszej gamie oprócz samochodów z najnowocześniejszą, piątą generacją technologii hybrydowej, mamy także efektywne hybrydy plug-in o dużym zasięgu w trybie EV, które łączą atuty aut elektrycznych z niezależnością i wydajnością klasycznych hybryd”.