Konkursy Mistrzowie Toyoty 2019

„Doradca Serwisowy” oraz „Sprzedawca Części” są rozstrzygnięte.



21 września 2019 r. w salonie Toyota ANWA Aleja Pokoju Kraków odbyły się finały konkursów „Mistrzowie Toyoty 2019” w kategoriach Doradca Serwisowy i Sprzedawca Części.


Swojej gościnności udzielił Pan Tomasz Walbiner diler Toyota ANWA Aleja Pokoju Kraków. W wydarzeniu uczestniczyli zwycięzcy poprzednich edycji konkursów, aż osiem osób stale realizuje się w marce Toyoty i Lexusa oraz liczni kibice ze stacji finalistów.


Profesjonalni Doradcy Serwisowi i Sprzedawcy Części Toyoty, znający pełną ofertę marki Toyota, doskonali w obsłudze i trosce o klienta, sprawiają , że Toyota ma rzesze lojalnych i zadowolonych klientów rekomendujących nasze usługi.


Codzienna obsługa klienta przez Doradców Serwisowych wymaga znajomości zaawansowanej techniki, która towarzyszy każdemu produktowi Toyoty, prawidłowości stosowania procedur obsługi serwisowej i naprawczej producenta, specjalizacji w obsłudze hybryd, oferowanie systemów dogodnego finasowania usług serwisowych Comfort Pay oraz bogatej oferty akcesoriów. Powyżej wymienione elementy składały się na standard oceny jakości finalistów 11 edycji Konkursu.


Do zadań Doradcy Serwisowego należało:

- szczegółowa znajomość produktów oraz zmian technicznych w produktach związanych z realizacją europejskich, wyśrubowanych norm emisji spalin.

- sprawdzenie prawidłowości procedury przyjęcia samochodu do serwisu z wykorzystaniem tabletu.

- przeprowadzenie skomplikowanej rozmowy w zakresie przeprowadzenia kampanii serwisowej,

- sprawdzenie procedury wydania samochodu po obsłudze serwisowej.

- wsparcie klienta w zakresie korzystania z systemu multimedialnego w nowej Corolli.


Praca Sprzedawców Części jest ściśle powiązana ze sztuką właściwego, wręcz perfekcyjnego doboru części do modeli samochodów, określonego przeglądu lub naprawy.


W bieżącej 8 edycji Konkursu Sprzedawców części badana była biegłość obsługi systemów zamawiania części, systemu wspierającego wiedzę o ofercie akcesoryjnej, oferowaniu klientom indywidualnych rozwiązań. Sprzedawcy Części muszą wykazać się umiejętnością doboru i prezentacji części zamiennych do określonego modelu.


Konkurs Doradcy Serwisowego w Polsce realizowany jest od 1994 roku, oraz Sprzedawcy części od 2000 roku. Tegoroczna edycja zgromadziła na starcie blisko 400 uczestników, a do finału dotarło tylko 10 osób pokonując z sukcesem 2 „poprzeczki”. Test wiedzy online i tajemniczego jawnego klienta, aby z sukcesem dotrzeć do finału, w którym czekało na uczestnika pięć praktycznych zadań, problemów klientów w antruażu stacji dilerskiej Toyoty.


Ze stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska startowało trzech finalistów Adam Napieralski, Piotr Przepiórka, Piotr Buzałek i tak:


I miejsce zajął Piotr Przepiórka w kategorii Sprzedawca części 2019.


Piotr Buzałek ze stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska był w tej kategorii IV.


Dodajmy, że w 2017 roku w tej kategorii I miejsce zajął Tomasz Bagrowicz również ze stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska i zachowała puchar.


Pozostałe nagrody dla stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska to


III miejsce w kategorii Doradca serwisowy 2019 zdobył Adam Napieralski.


W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:


Dział PR Toyota Chodzeń
Aneta Bereda
a.bereda@chodzen.pl
Tel. 22 851 51 51

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia.

OK