
POSZUKUJEMY OSÓB, KTÓRE MAJĄ CHĘĆ ZDOBYĆ NOWE,
CIEKAWE DOŚWIADCZENIA W SZEROKO POJĘTEJ OBSŁUDZE KLIENTA.
Szukasz możliwości rozwoju i chciałbyś poszerzać swoje kompetencje?
Chciałbyś pracować w zaangażowanym zespole gotowym do nowych wyzwań?
Jeśli szukamy właśnie Ciebie , aplikuj już teraz i sprawdź jak zaplanowaliśmy rozwój działu BDC.
Wymagania:
- • doświadczenie w pracy w obsłudze klienta (mile widziane)
- • otwartość oraz swoboda w rozmowie telefonicznej
- • komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z klientem
- • zaangażowanie oraz chęć ciągłego rozwijania się
- • łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- • umiejętność pracy w zespole
- • umiejętność sprzedaży dodatkowych produktów oraz usług
- • dobra organizacja czasu pracy
- • znajomość podstawowych programów komputerowych
- • umiejętność szukania rozwiązań podczas sytuacji konfliktowych
- • prawo jazdy kat. B (mile widziane)
Oferujemy:
- • zatrudnienie na umowę o pracę
- • atrakcyjne warunki zatrudnienia wraz z systemem prowizyjnym,
- • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- • możliwość rozwoju zawodowego poprzez ciągłe szkolenia
- • możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie) na preferencyjnych warunkach,
- • pracę w zgranym i wykwalifikowanym zespole
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: kadry@chodzen.pl
Prosimy o dopisanie w swojej aplikacji klauzulę o treści:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Przyjmuję także do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do kontroli oraz przetwarzania tych danych, w tym także prawo do ich poprawiania".